Vetekudde = <3

Har varit halv positiv hela dagen med en värkande rygg och nacke så det va ganska skönt att sjukanmäla mig sista lektionerna och gå hem och glida ner i soffan med en rykande het vetekudde i nacken. den hade legat där sen dess och gosat ner sig. Nacken har väl inte riktigt blivit bättre men så länge den ligger där så helar den. Ryggen är apa den också. En riktig Ben&Jerry situation om man frågar mig, men icke. Igår kväll hemma hos Krull och Lollo började jag mitt nyttiga liv igen (har saknat det faktiskt!) så jag skar upp en massa äpplen i stället och en tidsbokning på Spakällan på onsdag - aroma och spamassage. Behövligt! Konstaterat är iaf att det inte blir någon skola för mig imorn utan hemma och vila nacken så att den blir bättre.



Kommentarer
Postat av: hampus

Seriöst du kunde väl iaf nämnt mig i dagens inlägg... :P

2009-03-16 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0