Sjuuukt underbar onsdag!

Från att att gårdagen var seg och tråkig utvecklades dagen till en av de roligaste dagarna på länge! Kilade omkring på stan på håltimman och hittade Ylva som jag inte har träffat på evigheter! Så vi promenerade omkring och snackade och hade kul :) Sen hade vi ES-möte med Teo Härén som föreläsare, ämnet var kretativitet och det hela slutade med att alla stod upp och applåderade åt honom - det har aldrig hänt på ett ES-möte som jag har varit med på så det va mäktigt.

Sjuuukt bra föreläsning så efter det va man helpepp i allmänhet och då va det dags för årsmöte med Europarådet. Det hela slutade jätte bra och jag är Vice Ordförande till nästa år. Efter mötet stannade jag, Krull, Ida Wiedman, Jocke, Sara och Linse kvar och snackade vidare om Europafester och hur man ska göra för att bygga upp stämningen och begreppet Europafester igen. Hade hur kul som helst och vi satt så länge så att de fick slänga ut oss från Lauras för de ville stänga ^^

Bussen hem blev ett perfekt avslut på dagen, busschauffören va jätte rolig! Han började lura mig med att det fanns två bussar till Eskilstuna, buss A och buss B, jag gick nästan på det också :P Men vi snackade hela vägen till Eskilstuna och de va riktigt kul! Så jaa, den dagen hade inte kunnat bli så mycket bättre :D !

Kommentarer
Postat av: Fredy

Hur ska jag kunna få dig nöjd nu på lördag då :-P?

2009-03-05 @ 09:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0