Onsdag

Seeeg morgon, ville verkligen inte gå upp för hjärnan och kroppen var mycket väl medveten om att det var en fysiklektion och sen håltimma på 3-4 timmar. Men upp kom jag och nu sitter jag här och har trååkigt. Har kemiböckerna bredvid mig och ska väl kila iväg och gömma mig någonstans så jag får lugn och ro, bibblan kanske? Skulle behöva leta lite fakta till både historian och PA så. Men tar jag nog imorgon. Satt förresten igår och skrev ner allting som vi har kvar i kalendern och det är en hel del, typ hej då liv och hej pluggis. Men också hej bra betyg och massa ny kunskap :P Men Berlin närmar sig också, mindre än 10 veckor kvar :D !!!




Kommentarer
Postat av: Fredy

Tjingling ;-)

Låter som en lagom tuff-seg dag :P men deppa inte ihop för jag lär kika förbi på lördag ;-)

Puss

2009-03-04 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0