Klaaar :) !!

Nu äntligen efter många om och men har jag lyckats fylla i kursvals blanketten så pass bra att jag är nöjd. Det hela började med att jag inte skulle ha någon profil överhuvudtaget utan bygga ihop en egen med samhällsämnen. Sen blev det fysikblocket fast byta ut matrialfysiken och elektroniken mot praktik och filosofi. Nu till slut har det blivit så att jag valde bioteknikprofilen och bytte ut seperationstekniken med filosofi. Och det är pusslat så bra att jag har Fysik B, företagsekonomi A och genteknik i utökat om jag får som jag vill. Kommer nog få kämpa för Historia B tror jag, men det löser sig nog ändå på något sätt! Gäller att vara envis och det har jag ju hört att jag är bra på ;) ..?


Kommentarer
Postat av: Anna

Envishet ligger i släkten :D!

2009-03-05 @ 18:06:45
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0