Fredagen den 13

Joo då jag har för första gången i hela mitt liv märkt av att det är fredagen den trettonde. Ska till stockholm ikväll och festa med Jens och gänget och sen shoppa med honom imorn. Kommer inte komma hem förens med sista tåget imorn heller för har en träff i Strängnäs på kvällen. Så självklart får mina skor för sig att de ska gå och gå sönder! Halva sulan på högerskon har lossnat och ett stort hål existerar där också så stenarna gör ganska ont. Som tur är så är det relativt torrt på backen iaf så jag blir inte blöt - än så länge ^^ Så nu ska jag springa iväg och köpa nya skor om jag har tur och hittar några, annars får jag överleva dagen och kvällen med superlim och sen hitta ett par på stan med Jens.. Suck, braa dag!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=nJKYdcdS25Q



i see U!!!!!!!

2009-03-13 @ 23:34:02
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 23:08:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0