Balanze vs. Friskis

Har kommit fram till att jag saknar Balanze, mitt gamla gym. Det va svindyrt och man visste i princip vilka alla där var för alla var europaelever men det var bra där. Passen va sjuukt roliga, maskinerna bra och personalen hur härliga som helst! Nu har jag kort på Friskis i stället och det är inte alls lika bra. Okay prisskillnaden är helt otrolig. Betalar nu 500 kronor för 6 månader gympa i stället för 330kr/månad för gympa och gym på Balanze. Prisskillnad och klasskillnad. Men nu när jag har fått en ny träningsvän och inspirationen tillbaka så ska jag göra det bästa utav saken och helt enkelt lära känna nya människor på gymmet så man får en social umgänges krets där också :) !



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har också en ny träningsvän. Han är skitbra. Och skitsnygg. I like :o)!

2009-03-11 @ 15:36:39
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0