Älskade, underbara kväll

Just nu mår jag så sjukt bra! Jens, Fredy och Mattias kom ner på spontan besök och förgyllde hela kvällen. De kom i slutet av Twilight  som jag, Nylander, Troll och Gustaf kikade på (lika bra som förra gången, Edward är ju bara så läcker!) och illa kvickt drog vi till café Sylvia. Det va jag och mina 6 grabbar ;) Fyy vad kul jag har haft! Skrattat hela kvällen, verkligen non stop. Hällde i Fredy massa sprit i olika former under timmarna och skämde ut honom lite som det ska vara. Kvällen avslutades med Fredys armbrytningsmatch mot en random kille:

Killen: Jag har inte brytit arm på 7 år!
Fredy: Inte jag heller!
Alla andra: asg
Mattias: Kvällens lögn

Som sagt, helt underbar kväll och jag mår bättre än bäst <3 !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0