720, sömnigaste bussen någonsin!

Va förvånadsvärt pigg när jag satte mig på bussen vid halv tolv idag för att åka till skolan. Leendet va på och ögonen hel öppna, inte den minsta antydning till en gäspning. Så jag tog upp Berlin boken och började läsa, när vi sen precis hade passerat Kjula hade jag läst klart boken och satte mig och tittade ut genom fönstret och bara funderade. Då kom det, ögonen började falla ihop och gäspningarna kom och till slut sov jag. Jag förstår verkligen inte hur jag varenda gång kan somna när jag åker 720! det är som att den bussen har sömnig inverkan på mig.. Bah! Och självklart gjorde min lilla sovtur till Strängnäs mig trött i allmänhet så det första Jonas säger på Kebabhuset är "Du ser trött ut." Suck säger jag bara, jag vill inte vara trött och jag vill absolut inte se trött ut. Hjälp någon??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0