Universitet :)

Har setat i några timmar och kikat i utbildningskataloger och grejjs, har nämligen kommit på att jag i princip måste veta vad jag ska plugga vidare med redan om några veckor då vi ska välja profilblock samt välja valbara kurser. Har hittat en perfa utbildning som har (tro det eller ej ^^) absolut ingenting att göra med naturvetenskap - Antikens kultus och samhällsliv. Och ännu en suprise - det är i Stockholm. Jag som alltid har sagt att jag inte ska plugga i där. Men, så nu har jag setat och skickat iväg lite mejl med en massa frågor som jag inte direkt tror att Kjell kommer att gilla. Men det blir nog bra, frågar man inte så får man inget veta, eller hur? :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Korrekt! Sugen på att träna med din kära kusin?

2009-01-22 @ 08:14:29
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0