map-measured

Historia redovisningen imorse gick super bra med tanke på att jag inte hade förberett mig såå mycket som jag kanske borde ha gjort, men vg+/mvg- är inte alls dåligt! Brabra! Va faktiskt ganska skönt att stå där och snacka inför historiagruppen, hade fyra åskådare. Helena var inte där, Andreas i Åre och Brate sjuk så det var inte så många! Så nu är en sak avklarad, bara resten av terminen kvar.. Hoppas bara jag får flytta hem snart så jag kan stressa ner lite igen och börja simma lugnt. Men vi får se, det ska nog lösa sig riktigt bra. Har bara en lektion kvar idag (engelska) och sen ska jag till bibblan och hitta böcker och sen städa och plugga hade jag tänkt. Har redan börjat lite smått på städningen så det är lika bra att få klart allting innan allvaret sätter igång på allvar!

Lever på fredag, vill ha fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0