Hopp, skutt och spring!

Har tränat idag och damn va det var skönt!!! Började min effektiva eftermiddag med att sitta på bibblan med Malin och plugga i någon timma och sen va det gympa som gällde, medelpasset stod på schemat för dagen. Det var sjuukt jobbigt med alla skutt och hopp hit och dit och det kändes verkligen att jag inte har tränat på allt för länge. Men jag lyckades ta mig igenom passet och var helt slut efteråt, benen bara skakade och resten av mig också för den delen, men det var det värt :) ! Så nu har jag bastat här hemma och ätit havregrynsgröt - mums! Fit for fight för träningsvärk imorn då!



Kommentarer
Postat av: Anna

Själv kan jag knappt gååååå haha

2009-01-28 @ 15:01:32
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0