Vår snart?

Slask hit och slask dit, tänk vad skönt om man kunde hoppa över den evighetslånga perioden med slask som bara förstår ens kläder och gå direkt från underbar vit snö till gator utan snö och med blå himmel och värmande sol! Från vinter till sprudlande vår över en natt typ. Det skulle bara vara för underbart, rent önsketänkande jag vet! Fast egentligen är det bra att det är en slask period, för då uppskattar man våren ännu mera när den väl kommer, right? Fast det är väldigt retande när alla vårkläder kommer ut i butikerna och man får pengar in på kortet och det bara kliar i fingrarna efter att få handla nytt! På min behöver lista just nu står det tråkigt nog bara underkläder.. Jeansen köpte jag igår så. Och inte ljusa vår jeans utan ett par svarta.

Vill ha lista:
   - jeans jacka
   - jeans väst
   - svarta skjortan från Esprit
   - Blå/vit randiga jackan från MQ (helt gudomlig!!)
   - Nya kläder i allmänhet i lite andra färger än grått och svart :P
   - Marinblå randiga tröjan från Lindex

Man borde egentligen kanske fylla på garderoben med liiiite vårkläder redan nu iaf, så man är beredd när den kommer menar jag! För tänk vad hemskt om man står där och det är halvvarmt ute och sol och man bara har mörka halv slitna kläder att ta på sig - hemskt!! Nej, stan imorn någon??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0