Shopping !!

Det blev mycket riktigt ett par av de där svarta träningsbyxorna plus två (tro det eller ej!!) rosa linnen till. La också undan ett par skor som min kära mor ska hämta ut imorgon :) Och det blev inte farligt dyrt heller! Kläderna gick på 450 kronor och skorna kommer med mammas rabattgrejjs gå på ungefär 250 kronor. Brabra! Fick med mig Nylander ner på stan och han shoppade desto mera! Nya jeans, x-antal t-shirtar och nya skor. Och allt förutom skorna kom från Carlings! Jag är liite stolt över mig själv som lyckades hitta så mycket kläder åt honom - hihi. Men det var det roliga för idag ^^ det som gäller nu är min underbara älskade (NOT) kemibok och sen stavgång med moder jord :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0