Kurser hit och dit

Nästa vecka ska vi få våra valblanketter för kursval inför trean. Satt just och kikade och insåg att det kommer bli lite utökat om jag får som jag vill. Samhäll B, Historia B, Svenska eller Engelska C, Psykologi... Så det blir lite iaf! Historia är det jag verkligen verkligen vill läsa så det kommer jag fajtas för, det och Samhäll. Möjligen Psykologi. Haha det blir en del som sagt! Missade mentorstiden i onsdags och tydligen så hade de gått igenom allting med hur betygssystemet fungererar och grejjs, enligt Hampus är det helt och hållet värdelöst och helt onödigt. Så man få se hur de blir med det :) ! Men nu är det fysikprov som gäller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0