Äldrevården

Nu är jag klar med min introduktion inom Äldrevården. Tre dagar, ett kvällspass och två dagspass. Jätte kul!! Trivs jätte bra med att jobba med människor har jag märkt. Man får så mycket mera tillbaka än vad man får om man jobbar med försäljning eller matlagning. De lyser upp när man kommer och pratar med dem och man känner själv att man har gjort någonting bra. Så nu hoppas jag att de ringer snart! Men helt klar för dagen är jag inte med att ta hand om folk :P min kära mormor kommer inom 10 min och ska få massage. Tror hon har anställt mig som hennes personliga massör :) ! Haha, good enough for me!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur mkt tar du för en axelmassage?



Gojibär = nyttigt som fan!

2009-02-18 @ 14:50:53
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0