Vi vill gå och då behöver vi friktion - hjälp?

"Jag nedlåter mig inte till att förlusta mej med sånt småskräp av alldagliga krankheter, med sådana bagateller som reumatism, inflammationer, feberattacker, vapörer och migräner". Jag, Ylva, Rasmus och Hampus ska hålla i en "lektion" nästa vecka och detta är en liten del av den :P Vi ska berätta om Franskklassicismen och därigenom också Molière och hans dramauppsättningar. Har iaf kommit fram till att franskklassicismen är tråkig och regelrik men med sina små små upplyftande saker :)

Gänget var över här och vi skulle plugga, fast så mycket pluggande kan jag inte påstå att det blev ^^ Vi hade allmänt kul och skrattade en hel del. Men vi läste iaf en massa om politik till Samhällskunskapen och jag och Ylva hittade böcker i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0