Relax, take it easy :)

Very, very good day. Har varit riktigt snäll mot mig själv. Kom hem från skolan och va så trött så jag nästan somnade i soffan. Becca som hem och väckte mig (så joo jag somnade visst ^^). Fick ett inslag och ringde ner till aqua för att kolla om de hade en massage tid över idag, men icke.. Massörem var mamma ledig så det slutade med att jag iaf sprang ner och tog en ansiktsbehandling. det var så otroligt skönt och avslappnande att det inte är sant. Somnade nästan under ansiktsmasken men det skönaste var ändå massagen jag fick. Hon hittade punkter i huvudet som gjorde att hela jag slappnade av, otroligt! Måste lära mig!!

Kom förresten just precis hem från ett yoga pass med Sky, trodde aldrig att jag skulle masa mig iväg på ett yoga pass faktiskt. kändes inte riktigt som en Hanna grejj, men damn! det var de! 75 minuter höll vi på och salen var fullproppad med människor, ovanligt mycket killar också, tror faktiskt att det var 50/50 killar och tjejer. Men skönt var det, tiden gick fort som bara den och helt plötsligt var det avslappning som gällde. Wonderful :)

Skönt att komma hem efteråt och ta på sig en massa massa mer kläder för man blev ganska avkyld i slutet av passet när man bara låg stilla. Då självklart lyckades jag med en äkta "Jansson-grejj" - jag skar mig i fingret med osthyveln.. Ajajaj..

Peace

Kommentarer
Postat av: skysan

Jag viste att jag kunde lura med dig!!!!

2008-09-30 @ 22:25:24
Postat av: mamma

välkommen i skärligan stumpan, jag har fått ett underbart plåster (duoderm) av en försäljare idag med ett klippschema så nu har jag världens bästa plåster på mitt lilla finger. puss

2008-10-01 @ 21:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0