Gaaah, det snurrar!

Dagen blev inte riktigt som jag hade föreställt mig. Fick en kloss på en tand i vänstra kinden och drar riktigt rejält, klippte luggen och hamnade sen på expressohouse med mamma och drack en capuccino som slutade i en gigantisk huvudvärk som sedan har setat i hela dagen och bara blivit värre. Vilket ledde till att det inte blir någon skola över huvudtaget för mig idag och absolut ingen bokcirkel på kvällen.. Tvingade mig själv igenom en shoppingrunda som innefattade ett par döläckra jeans med högmidja (I looooooooove them!!!) och ett par tuffa skor som passar mig utmärkt :)

Har inte direkt kunnat göra något mer än att sitta och glo på förhäxad hela kvällen och har nu tittat klart på säsong 1 och är inne på skiva 2 i säsong 2. snart 12 avsnitt typ, I must be crazy! Eller bara allmänt sjuk.. Sky kom tillbaka från bokcirkeln med en hög med böcker, så om jag nog inte lyckas bli frisk över natten så kommer jag tillbringa morgondagen i sällskap med matteboken, förhäxad-avsnitt och lite olika "unga-vuxna" böcker som Anna vill att jag ska läsa :P

Nä nu ska jag iaf försöka somna - var som helst bara jag lyckas somna :) soffan kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0