Twisted head, turning around.


Var duktig idag på matten fast jag satt mellan Linn och Rasmus, gjorde en hel del så jag är nästan i fas igen! Ska plugga ikväll dock, om jag inte mår allt för soppigt. Men det gör jag nog inte. At least I hope not. Kommer nog bli sjuk snart, mamma var just sjuk och jag var hemma i helgen, Linn är typ sjuk, Lollo är, Rasmus är och Sky är. Så självklart kommer jag också bli det. Gick hem från skolan innan labbarna idag, hela kroppen skrek "Gå hem och lägg dig!" och huvudet hängde inte alls med. Linn hakade på, hon mådde inte heller bra. Vi sjönk ner i soffan, drack te och glodde på film: The Closer:

Det är konstigt hur det kan bli, man kan vara så bra vänner men sen helt plötsligt bara sådär så börjar det glida. Likadant med kärleken. Snacka om twistad film men miljontals vändningar. Trodde inte alls den skulle sluta som den gjorde. But it did.

"I won't lie and I can't tell the truth"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0