sovmorgon, ZzZ.. ^^

Har sovmorgon till 10 ungefär idag, historia på egen hand. så tänkte passa på att sova, men vad gör jag? Joo jag har setat i skolan sen halv nio iaf och försökt plugga fysik - har det gått bra? nee inte direkt. får se hur provet går men jag hoppas iaf att det kommer gå bra. Flödestätheter, hastigheter, krafter och laddningar hit och dit, jag förstår inte riktigt. Fysik är inte logiskt i min hjärna. Kemi är logiskt, inte fysik.. Menmen, i eftermiddag gäller det - då ska jag fixa det :) Skönt iaf att jag inte är den enda som inte gillar fysik, Henke sitter mittemot mit och svär han med :P Hihi!

Ska träna efter provet med Hampus, och sen är det plugg som gäller igen.
   - samhällskunskap
   - historia
   - engelska
mm.

Bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som ett helt vanligt Europaliv :o)!

2008-09-23 @ 12:02:53
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0