"måste-pluggas-schema"

Igår såg "måste-pluggas-schemat" ut såhär:

   - Historia, kapitel Medeltiden
   - Samhällskunskap, sida 79-84
   - Matte, räkna ikapp
   - Fysik, frågor 110-130
   - Kemi, kapitel 2


Nu ser "måste-pluggas-schemat" ut såhär:

   - Matte, räkna ikapp
   - Kemi, kapitel 2


Så jag har faktiskt varit en riktigt duktig flicka och pluggat på bra. Det som återstår idag är kemin, ska göra frågor och läsa lite innan jag tar tåget vid sextiden mot mitt älskade Strängnäs :) Ska träffa Rasmus och kika på film, äta popcorn och kex och ost. Vi ska kika på Arkiv-X, hoppas bara jag inte blir så rädd som de säger jag kommer bli *oskyldig* haha :) Men det ska iaf bli kul, få umgås med någon utan att behöva stressa tankarna på plugg eller något! Nej, nu ropar kemiboken :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0