Jullov snart? *ängel*

Fick reda på att en resa till Gran Canaria har bokats till jul! Så jag som egentligen ville ha en riktig jul med jätte mycket snö kommer ligga på playan och glassa i solen i bikini på julafton ;) ! Wie :D ! Den 20 december drar vi (jag, mamma, Per-Arne, Simon och Lisa) och gömmer oss där nere tills den 27 då vi tar planet hem. Och om det blir som jag och Hampus tycker så är jag bara hemma lagom länge för att packa väskan och sen dra till Värmland och snön med iaf Hampus :) Fatta perfekt, ett jullov med sol, bad och värme, snö, kyla och skidor, julafton, nyår och födelsedag :) Allt i ett!

Kommentarer
Postat av: Ett Krull

Fan ta dig... du kan gärna få åka skidor och allt sånt skit... men du får fan inte åka till playan utan mig :P... din lilla jävel <3

2008-09-10 @ 00:00:06
Postat av: sky

men hanna du gillar ju inte att åka skidor! Det var vad du sa när jag ville ha med dig på skidresa jue :O <3

2008-09-10 @ 08:11:09
Postat av: Anna

Haha... Men jag tjänar mer pengar än duuuu!

2008-09-10 @ 12:44:41
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0