Hopp, skutt och halt

Gårdagen avslutades lika illa som den började. Hade en hemsk dag, pennor gick sönder, jag tappade saker, fattade ingenting och till slut, såklart stukade jag foten. Så nu idag hoppar/haltar jag omkring med bandage och en datorväska med massa papper i. Håller på att skriva om Kristdemokraterna på Samhällskunskapen så nu ska jag läsa mig in i deras viktigaste punkter och skriva en liten "sammanfattning" av det. En slutsats av allt läsande på deras hemsida är iaf att jag inte är Kristdemokrat.

Det är lite mycket att göra nu faktiskt:
   - matteprov
   - kemiprov
   - Kristdemokraterna, grupparbete
   - Franskklassicismen, grupparbete

fast det är otroligt skönt att ha något att göra, kombinerar träning och plugg på en ganska skön nivå nu så det känns bra :) ikväll är det mys ute hos Fredrik som gäller, hemgjord pizza, film, lite gosaker och en massa prat! En perfekt fredag kanske till och med? I helgen är det plugg som gäller, kemi och matte. Plus lite läsning av olika saker också. Sugar rush?




Kommentarer
Postat av: hampus

JA o kul hade vi =D

2008-09-13 @ 16:53:28
URL: http://stavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0