Cheese!

Började dagen hemma med att städa (märks att jag mår lite bättre för jag älskar att städa när jag håller på att bli frisk) drog fram damsugaren och städade av mitt rum samt gemensamma utrymmet, kokade kaffe och städade köket också :) Sen kom mamma förbi och hämtade mig, stannade en sväng i ostaffären och det slutade med att jag har en ostfavorit :D ! Valnötsost! Suuuper gott, jag älskar den. Sitter faktiskt just nu med en ostbit framför mig och mumsar. Ska ta med mig osten hem om jag får och om inte så köper jag en egen bit. Kanske ska ha en te och ost kväll nästa helg?

Hann med mer än hem förens vi tog bilen till mormor och jag fick hälsa på lilla, underbara Ebba :) Har aldrig sett en mindre baby och hon var så söt när hon låg i min famn, tror jag blev förälskad ganska fort. Bra på att göra grimarser var hon och va kul de  va att kika på henne. Minsta öronen jag någonsin sett och de var nog lite spetsiga, har vi fått en vacker alv i släkten kanske? Hihi :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0