Samsung, oldoldold phone :)

Hittade just min gamla slitna samsung från åttan/nian och lyckades faktiskt få igång den med mitt nuvarande sim-kort (den har inte gått igång på över ett år ^^) och hittade massa roliga gamla bilder :D det var bilder på Krille, Sandra, Sara, Uffa och gamla klassen B på stålfors. Haha lite kul faktiskt :) Synd bara att jag inte har en sladd så jag får in bilderna på datorn! det hade varit ännu roligare ;) Hittade faktiskt en bild från när vi åkte och hälsade på Ökna skolan, knasigt nog var det Ida och Janina som hamnade där! Och det var jag och Jeanette som åkte dit och tittade. Jag hade faktiskt glömt bort det där.. Så tänk vad bra att jag fick igång telefonen och hittade bilderna! :D

Disturbed - Perfect insanity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0