Samhällskunskapslektion :)

Sitter på samhällskunskapslektion och vi går igenom hur Sverige styrs, faktiskt sjukt intressant och jag hänger med på allt, till skillnad från i åttan där jag typ inte alls hängde med från början utan fick plugga in allting i nästan sista minuten ^^ Haha. Hampus sitter bredvid mig och ser galet trött ut och Felix sitter på andra sidan och suckar lite då och då - bra lektion? Ja, jag tycker det iaf :P

Ska åka hem idag, ska till tandläkaren och få gummigrejjs i munnen och på måndag är det tandställning som gäller :) Ska bli skönt att få det gjort nu men lite nervös är jag iaf. Ska ju ändå få en räls in i munnen som kommer skava på läpparna. Blir väl soppa i någon dag, har till och med laddat upp med potatis och purjolökssoppa ^^

Menmen, nu är det regering och statsförvaltning som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0