Onsdag

Dagen började grymt bra med frukost på Lauras - Hampus den filuren hade försovit sig och allting blev helt virrigt och han ville inte äta själv lät det som så han bjöd mig på suuperduuper goda frallor med kaffe till :) Det va grymt gott jämfört med min vanliga havregrynsgröt, som faktiskt också är otroligt god men ingenting slå Lauras frukostmackor ^^ Dagen fortsatte faktiskt lika bra med att jag fick tillbaka fysikprovet och hade skrivit godkänt!!! Damn så happy! Efter det har det varit möten och lektioner som vanligt och det har travat på riktigt bra faktiskt :) En helt normal onsdag med andra ord :)


Nu ikväll är det kemi som gäller för det mesta, ska göra lite uppgifter och skriva klart labbrapporten tror jag. Måste fixa min samhällsgrejj också - filmanalys som ska in på fredag. Men det löööser sig :) Allt löser sig ;) Haha, dåligt KF skämt ^^

Sweet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0