Knarka halstabletter? Typ ja :P

Martin den busen har smittat mig så nu sitter här hemma i Strängnäs i mjukisar, knarkar halstabletter och har allmänt ont i näsan ^^ Men det gör ingenting, det var det värt :) Men förhoppningsvis blir jag inte allt för sjuk för jag har en massa skolgrejjs jag måste göra ^^ Har kemiprov på tisdag nu och skulle egentligen ha pluggat hela dagen, men har jag gjort det? Nope, jag somnade direkt när jag kom hem från Martin ^^ Sucksuck.. Men det var skönt att sova, hade inte lika ont i huvudet när jag vaknade så :)

Jag och Sky kilade iväg till Coop, jag skulle köpa mjölk. Men kom hem med blåbärssoppa och vaniljglass också, så jag har setat och moffat glass för andra gången på en vecka ^^ Moffmoff, men mums va gott det var! Men nä, ska nog iaf försööööka plugga nu en timma innan Martin ringer :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0