I'm dreaming of a white christmas :)

Tillbringade nästan en och en halv timma på Lauras med Krull efter skolan, det var skönt :) Vi snackade om typ allting ^^ Jultemat kom upp ganska fort när jag kom på att min kladdkaka faktiskt smakade julafton :P Snacka om att jag längtar till julen! Fast ändå, det kommer inte alls bli samma sak att fira jul på stranden i värmen som att fira den i ett kallt Sverige. Men man ska inte klaga jag vet ^^ Fast liiite kan jag ändå klaga *ängel* vad är en julafton utan Kalle Anka? Hmm, ingen jul? Undrar om man kan titta på Kalle Anka där nere :P Antagligen inte! Menmen :)

Sen började vi prata om när man var miniliten och inte hade några bekymmer och bara lekte en massa helgalna lekar. Dunkkurragömma (som faktiskt är suuuuper kul och man borde nästan köra det snart igen ^^), gladiatorerna och leksaker i allmänhet. Typ pokemonkort :D !! Haha de var bäst!

Men det var skönt att sitta där inne i värmen och mumsa på en julig kladdkaka och dricka en efterlängtad cappuccino och bara snacka skit med Krull. För vi två kan verkligen snacka skit xD Massor av galna idéer och tomsnack som säkert ingen annan skulle tycka betydde någonting fast vi själva fattar precis :P Typ så :)

Jag vill ha snö, kyla och mysiga kvällspromenader med stickade mössor och vantar <3

Kommentarer
Postat av: anna

Jag leker gärna dunk kurragöma :D FETT KUL! och tjejerna vs killarna! Mohaha! Tjuv och polis är fan också roligt :D! Mitt barnasinne tar fart!

2008-11-05 @ 20:12:41
URL: http://nutsncoffee.blogg.se/
Postat av: mamma

när såg du på Kalle senast gurkan min. du tycker att Kalle är skittråkigt. Men vi kan ta med en kalleAnka tiding så kan vi titta iden på julafton. så blir alla nöjda. PUSS

2008-11-07 @ 13:13:48
Postat av: Anonym

Dunkgömme och alkohol är en dödlig blandning.

2008-11-08 @ 17:42:34
Postat av: Anonym

det var så min pappa dog. =(

2008-11-08 @ 19:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0