Gymmet

Hela gymvistelsen slutade med att jag, Gillberg och Niklas fastnade vid benpressen och satt och kämpade ^^ Jag lyckades ta 141kg vilket är mera än vad jag tog innan sommaren och vandringen som pajjade mina knän :D Som Martin sa "Du har vilat dig i form" ^^ Jag är lite lätt stolt måste jag erkänna :) Men annars var det faktiskt skönt, blev mycket mage och axlar för mig förutom benen så det kommer förhoppsningsvis kännas rejält imorn. Saknar dock fotbollsfysen, den var så mycket roligare och man var så mycket mera slutkörd efter ett sådant pass. Kondition och styrka i en och en halv timma typ - kan det bli så mycket bättre? Nope :) Menmen, man tager vad man haver :) Nu ska jag läsa lite mera och sen soooova!

Sweet dreams :)<3

Kommentarer
Postat av: hampus

varför börjar du inte på fotboll igen dåå. vi har ju flera lag i strängnäas. kan inte tänka meii att det e ,speciellt dyrt =o kom inte o säg att du inte har tid, för jag tror att man presterar bättre i skolan om man har ngtman verkligen tycker om vid sidan om sig... o du pratar ju alltid om din fotboll.. kom igen nu! =D

2008-11-19 @ 11:38:55
URL: http://stavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0