Underbar dag :)

Den här dagen har faktiskt varit helt underbar, förutom det lilla (eller egentligen det stora) faktum att min kära B1 inte har varit i skolan. Jag och Hampus gick på Body Pump på lunchrasten, det var sjukt jobbigt men samtidigt riktigt uppiggande så matten efteråt var inga problem direkt :) Bara lite mycket tankar i hjärnan som cirkulerade. Men det är väll inget nytt när det gäller mig? Haha ^^

Vädret har också varit underbart, sprang iväg och köpte en latte efter skolan innan jag gick till stationen med Petra och Sky, hade lovat att ta tåget med dem hem. Träffade på Mangs på stationen och snackade med honom. Skadegjädje till max när vi kom på att hans tåg var försenat men lite surt när det visade sig att det medförde att vårat också var sent ^^ Suck. Men tågen kom till slut efter en massa flum av Sky som var riktigt trött. Marielle hade noll tur och var tvungen att fortsätta med buss ifrån Eskilstuna till Arboga den stackaren. Hon missade sin konsert tror jag. Det är anledningen till att jag gillar bussen bättre. Okay, man kommer fram senare men den är mycket pålitligare än tåget.

Väl hemma blev det plugg direkt, företagsekonomi och svenska. Pratade med Linn i telefon och uppdaterade henne och vi planerade lite Grekland :) Skuttade runt i trädgården med Lisa, vi hjulade, stod på händer och hade riktigt kul! Länge sen vi gjorde något sådant tillsammans faktiskt.

5 dagar kvar ;) Värme och sol men I'm gonna miss you..

Kommentarer
Postat av: ängel

Det kom ingen buss för marielle hon fick vänta tills nästa tåg kom och missade konserten

2008-05-06 @ 17:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0