Träningsvärk.

Jag har en sån sjuk träningsvärk att det är galet! Kan knappt röra mig och ännu mindre springa i trappor vilket jag är så illa tvungen att göra iaf ^^ Har skrivit företagsekonomiprov idag så nu är det borta i från "att-göra-listan". Lämnade också in svenska inlämningen. Skööönt. Gick och åt med Robin, han letade upp mig för han hade tråkigt :P Känner mig hedrad ^^

Så där allmänt så har dagen inte varit direkt bra, tappade bort nycklarna imorse, missade första bussen, kan knappt gå för jag har träningsvärk, prov som inte gick så där tipptopp och ingen Linn. Bra dag, bra bra dag. Drama snart också men först ska jag springa iväg på ett möte och sen köpa en kaffe så jag överhuvudtaget orkar ha drama ^^

4 dagar kvar till GREKLAND :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Sprid den här bloggen vidare =)!

2008-05-06 @ 13:44:04
URL: http://multeum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0