Uttråkad.

Jag är trött på att vara sjuk, det är inte kul. Jag vill vara med tjejerna hemma hos Vickan ikväll på knytfilmisen som var min idé ^^ och så kan jag själv inte ens vara med på den :S Snacka om tråkigt värre.. Menmen, brudarna har nog skojj :) Har pluggat hela dagen, men har såå tråkigt. Jag vill inte sitta hemma med familjen en fredag till! BLÄ. Usch och fy, inte ens Gustaf fick jag hit :/ Kanske inte så konstigt men ändå! haha.. Ska skriva lite till, och lite till och lite till. Kanske titta på en film med mamma, eller lägga mig och läsa mig igenom denna ytterst tråkigt helg. Förslag?


Kommentarer
Postat av: ängel

Vi saknade dig gumman!

2008-03-08 @ 11:07:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0