Today.

Blev inge plugg för mig idag, har inte heller packat väskan ^^ Följde med mamma och Per-Arne hem till Stefan och Tina i stället, fikade och blev kvar där i några timmar. Nya huset är hur gulligt som helst, träprylar överallt, grymt fint :) Kände på vattnet, det var inte kallare än 4 grader iaf ^^ Haha, men kallt var det! Det flöt omkring isflak lite hit och dit. Mysmys. Kom på den briljanta idén att i sommar så ska vi cykla dit och ta med oss fikabröd. Kaffet får Stefan och Tina stå för, kaffebryggare kan vara lite jobbigt att släpa på ^^ Vi ska ta vägen över Borsökna för då kan man stanna där och ta sig ett dopp :D Ah, jag längtar till sommaren!

Köpte pizza på Pelikanen (vårat namn på Nejlikan ^^) och tog med hem. Sprang på Marcus där också, min gamla målvaktstränare. Riktigt skojj att snacka med honom, har ju typ inte träffat honom på tre år ^^ Han spelade fortfarande lite då och då, tränade andra för det mesta. Sedan hem och titta på "In enemy hands", grymt bra film. Rekomenderas verkligen!

Usch jag kanske ska tänka på att packa lite, så jag inte har allting kvar imorn ^^ Har en hel del att hinna med innan bussen går! Men det löser sig, as always :)

Ut och springa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0