Tjejproblem.

Tänk att det ska vara så svårt att packa en väska när man ska till sin far. Jag har ingen aning om vad jag ska ta med mig för kläder eftersom jag inte alls vet vad jag kommer vara på för humör och jag väljer ju kläder efter humör :/ Damn också, vilket problem. Sen vet jag inte heller om jag ska svarta kläders om min garderob för övrigt nästan endast består av eller om jag ska ha färgklickar. Färgklickar känns nästan bäst eftersom det är vårväder ute, men det är ju nu det ^^ Man vet ju aldrig med imorn eller i övermorn. En sak är nog iaf säker, jag stannar nog en natt till där, tills tisdag. Men a, nu ska jag väll packa ner lite färgklickar i min nya läckra väska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0