Sovasovasova.

Mormor kom och hämtade mig i Strängnäs, jag mådde absolut inte bra. Kom hem, la mig för att börja läsa Karin Walhberg serien, läste x-antal sidor och somnade sen. Mamma väckte mig när hon kom hem, då var klockan strax efter fyra och jag hade sovit sen två. Somnade om ganska fort och vaknade lite senare, då satt mamma och Per-Arne bredvid mig och massa snackade om att det inte hade varit någon vid Ming som mötte henne (hon skulle ut och äta med jobbet vid sju) så jag började fundera och frågade till slut "Vad fan är klockan?" Då va hon sju! Jag hade sovit i 5 timmar :P

Nu har jag ätit pizza och Oatlys jordgubbsglass som faktiskt inte smakade det minsta havre! Riktigt gott :D Ska nog snart lägga mig och sova igen, huvudet börjar växa några storlekar igen.. Damn, jag vill inte vara sjuk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0