Solen skiner faktiskt ute.

Blev väckt av mamma idag, kände efter i några sekunder och blev sedan glad, jag mådde mycket bättre. Hade bara lite ont i halsen men ingen huvudvärk och jag kunde andas. Total lättnad då det var första gången på 5 dagar jag vaknade och kunde andas. Låg kvar och halvsov i över en timma, behövde det. Att ligga där och kunna andas var så skönt :)

Sedan upp, äta gröt och göra sig i ordning. Mamma och jag åkte iväg till Coop och handlade, jag hittade 3 böcker som jag verkligen ville ha. Bara det att de var de tre sista böckerna i en kriminalserie, den första boken fanns inte. Usch vad sur jag blev, så jag måste alltså på bokrea i Strängnäs ^^ Köpte iaf en annan bok, en av Barbara Wood - älskar hennes böcker :D ! Haha, snart har jag varenda en av hennes.

En annan sak jag la märke till på Coop var att deras utbud av KRAV-varor har ökat förträffligt mycket. Dock så skiljer sig priserna med x-antal 10 kronor. En KRAV-gurka hade ett kilopris som var 30 kronor högre en än "vanlig" gurkas. Helt insane, jag fattar inte. De vill att människor ska handla KRAV-märkt men ändå sätter de så höga priser att alla har inte råd. Men i och för sig så kommer priserna att pressas neråt sakta men säkert ju mer folk handlar. Hittade iaf mina älskde KRAV-bananer som förr inte fanns där :)

Nu hemma har jag satt i färg i mammas hår, pluggat Europakunskap och mamma läste kemi högt för mig medans jag satte i färgen ^^ Damen ska till och bli blondin igen! Haha. Vi kom också fram till att jag inte ska färga mitt hår på ett tag, ska försöka låta min naturliga hårfärg komma fram. Antingen det eller bara sätta i blonda slingor när jag har en allt för jobbig utväxt. Ska bli intressant och se ifall jag klarar av det ^^

Maja var i tidningen idag, Lisa hade skickat in en bild på henne och den blev dagens läsarbild :) Våran Maja blir känd ;) Haha. 

image68

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför naturlig hårfärg? Du är ju cool som platinablond!

2008-03-03 @ 18:59:57
URL: http://annoula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0