Snow.

Det snöar, det snöar och det regnar om vart annat - HEMSKT! Men ändå skönt, lite kyla gör ingenting, jag mår fint :) Riktigt bra faktiskt. Dock lite knäpp som inte sitter och pluggar kemi vilket jag borde göra eftersom jag har prov på onsdag :/ Men ändå, jag kännner mig cool lugn och helt avslappnad ^^ Menmen, kanska ska palla mig upp och göra lite nytta, men jag orkar ändå inte. Not in a mood. Vill göra någonting kul, ut och äta, träffa folk, umgås, snacka och bara vara! Men nejnej, skolan först :) Så nu, nu ska jag vara en duktig flicka och kila upp och göra lite nytta :)



Kommentarer
Postat av: pucko

vill ha VÅR!!!!!!!!!!!!!!!

2008-03-17 @ 22:04:25
URL: http://talaut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0