Smakrikt.

Härlig middag, kött med örtlager, medelhavsörtsås, råstektpotatis, stekta champinjoner och sallad. Läckert. Synd bara att den enda smaken jag kände var den ifrån svamparna ^^ SYND. Till efterrätt ska vi äta fruktsallad och vaniljglass. Hoppas att jag känner smaken :P Hoppas hoppas hoppas. Haha ^^

Är klar med sammanfattningen av första delen på Antikens Grekland och ska nu sätta mig med lite Euklides och få in en sats till i skallen :) Blir nog bra. Sen repetera lite Företagsekonomi till provet och sen blir det nog film :) Funderar på hur jag ska göra med diktkollaget också, det är vitt och svart nu men jag vill ha brunt - aja, det fixar sig :) !!!


Kommentarer
Postat av: camillalyktberg

Oh va gott med fruktsallad :)

2008-03-09 @ 18:54:22
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0