Sjuk.

Jag tycker verkligen inte om att vara sjuk, det är väldigt tråkigt. Har varit sjuk i 10 dagar nu, snart två veckor. Inte bra. Det blev ju i och för sig bättre i tisdags, men jag gick ju ut så nu är jag sämre igen ^^ Va nästan bra igår, men nu har jag feber och huvudvärk igen. Ska det aldrig gå över? Men tur att Vickan inte kom idag, kan ju inte smitta henne, nejnej. Men det är så förbannat tråkigt, jag har ju utbildning imorn - måste gå! Ah.. Aha, frisk måste jag bli i första hand. Skolan kallar ju på en! Aja, en positiv sak är ju iaf att jag pluggar bra, sitter och skriver igen ^^

Ikväll ska dikter fram, dikter och te :)





Kommentarer
Postat av: hjärtat

jag tyckte det var synd :( "/ puss

2008-03-08 @ 23:21:32
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0