Phonecall.

Har pluggat effektivt i två timmar ungefär, kemi - övningsuppgifter. Sen la min miniräknare av så jag kan inte fortsätta, måste antingen byta batteri eller köpa en ny ^^ Lagade mat i stället, korvwok och satte mig och skulle läsa företagsekonomin (har ju prov på tisdag så) men då ringde pappa och talade om att jag hade fått sommarjobbet :D ! Pratade med honom ett tag, och sen Minna. La just på - 25 min ^^ De ska tydligen ut i morgon och titta på hus, ett i Slagsta och ett i Torshälla. "Ni kan ju inte flytta tillbaka till Torshälla!!" var min kommentar :P Men jo visst, det kunde de. Bastu eller plats för att bygga bastu är tydligen enda kravet av vad jag förstod. Haha, typiskt pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0