Oj vilken underbar dag ^^

Då sitter man här idag igen, sjukare än igår. Vaknade vid åtta imorse och kunde knappt andas för jag mådde så dåligt. Fick skicka iväg sms till både Anna och Hampus och ställa in.. Tråååkigt. Vaknade sen igen vid tolv och trodde huvudet skulle explodera - lagom skojj. Näsdukarna är slut, får inte ta alvedon på några timmar till, nässpray funkar inte. Damn vilken rolig dag det här kommer bli!! Får se om jag lyckas få ner huvudvärken så pass attj jag kan plugga lite, man kan ju alltid hoppas!! Annars får jag sitta här med x-antal koppar te med x-antal kilo honung i och en massa halstabletter.




Kommentarer
Postat av: ängel

HANNA! nu blev jag jätte orolig! ring om det är något lova! krya på dig pussar till dig

2008-03-01 @ 16:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0