Myyyys.

Planen för idag var som sagt att plugga hela dagen. men nejnej, det blev lunch med Anna och sen fika med Anna, Gabbe, Fabian och Channette :) Myyys! Satt ett bra tag på Rutan och hade hur skojj som helst! Fabian är en kul kille måste jag säga! Sen vidare runt på stan, hittade en jeans jacka jag vill ha och luskade ut att jag också vill ha en jeans väst :) Blir najs till nya linnena! Sen ett par bleka jeans och vita skor också, läckert läckert!

Hamnade sedan hemma hos Anna också, tråkigt nog inte Gabbe då hon hade travat iväg til gymmet med sin bror. Men vi hade kul för det! Pizza och mycket skratt och prat! Härlig dag, behövde jag faktiskt!

Tänk egentligen vad pengar rinner iväg på mat och fika ute med vänner. Det är helt sjukt! En lunch idag på ett mysigt ställe kostar mellan 60 och 100 kronor. Sen kaffe på det blir 20 kronor till. Ska man sedan ha en påtår kan det kosta allt ifrån 0 till 10 kronor. Dyrt! Ska man däremot "bara" fika så blir det ännu dyrare. En schysst kaffedrink kostar minst 30 kronor och sen fika bröd till det minst lika mycket. Det är synd att det är så dyrt för det är så himla mysigt att sätta sig på ett café med en mysig vän och bara njuta av livet och snacka om allt mellan himmel och jord!

Kommentarer
Postat av: vickan

fiiiiiiiint:D jag vill med ha ny jacka ^^)

2008-03-28 @ 19:29:40
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0