Ingen mobil.

Jag har ingen mobil! Telefonlös! Och jag vet inte under hur lång tid heller! Lämnade in mobilen på lagning idag, de hade ingen lånetelefon. Helt utan mobil står jag nu. Har ett sim-kort och ett externt minne, men inget mer. FAN! Nä här ska bevisas att jag inte är mobilberoende, nu ska jag visa folk! Speciellt mamma ska få se att jag faktiskt kan klara mig utan telefon. Fast hon kommer bli galen, hon kommer inte kunna få tag på mig överhuvudtaget ^^ HAHA! Eller a, det är ju egentligen bara att ringa Linn under skoltid och Sky mest hela tiden om man vill ha tag på mig, annars Vickan funkar också. De brukar ha koll på mig. Haha.. Skit kul...





Kommentarer
Postat av: ängel

Du klarade dig inte så länge :P du ska redan låna vickan gammla mobil haha

2008-03-02 @ 17:01:23
Postat av: Vickan

du lånar min rooooooooooooooooooooooooooooosa

2008-03-02 @ 21:59:51
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0