Hosthost.

Tur för mig att Sky har hostmedicin ^^ Vet inte riktigt vad jag ghade jag gjort utan den. Mår inte direkt bättre idag, fortfarande ont i halsen och jag stör varenda lärare på lektionerna genom att hosta gång på gång.! Suck!! Trött också, höll på att somna på kemin, hade nog inte varit så bra. Undrar hur Lopen hade reagerat ^^ HAHA!

Euklidis imorse gick faktiskt bra, förvånadsvärt bra! Kind of proud :) Haha, aja det är prov nästa vecka. Måste verkligen gå bra, de kan ju inte starta om kursen en gång till om man säger så. Ehum. Prov i företagseknonomi också. Bra Hanna att glömma häftet med alla anteckningar i HEMMA. Brabra, väldigt bra. Men jag har iaf boken och tur det.

Känns som att den här terminen enbart består av plugg. Börjar bli nervös igen inför Riksproven (som faktiskt inte är förrens veckan efter Grekland men va fan), måste komma igång med att läsa igen Stökiometrin, annars kommer jag köra på grund av det. Aah! Fysik också, blä blä. Men jag får tänka energi --> Miljö. Då kanske det blir roligare på något sätt, vet inte riktigt hur men va fan, kanske!

Fick för övrigt tillbaka mitt Matte A Nationella idag.. MVG!! Hell yeah :D !! Såååå skönt! Hade nog blivit skapligt sur annars. Haha! Men a, nöjd som attans! Blir kanske tvungen att fira det nu ;) Gissa hur? Joo med att PLUGGA :D

Nä, nu ska jag hem och plugga. Livet leker verkligen. Haha. Ha de!



Kommentarer
Postat av: vickan

varför massa geometri? :P

2008-03-05 @ 15:08:30
URL: http://vickanforsberg.blogg.se
Postat av: Meh

"Varför plugga så förbannat?" är en mer befogad fråga. :P

2008-03-05 @ 20:56:03
Postat av: Hanna

Haha jag är så illa tvungen :P Och vem är "Meh"?? :P

2008-03-05 @ 22:25:15
URL: http://hjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0