Great.

Lagom skojj att bli väckt av pappa 20 min innan bussen skulle gå. Ojoj stress stress. Sky bokstavligen flög upp ur sängen, jag var helt plötsligt i duschen och minst lika fort ute ifrån den igen. Och tro det eller ej, men vi hann ;) På 20 min hann jag med allting som jag annars knappt hinner på en timma, förutom att äta frukost ^^

Seg dag idag annars. Gav ut lite gåtor hit och dit som ingen förutom Carro lyckades lösa. Blev riktigt imponerad faktiskt, har inte hört någon som har löst den så fort som hon gjorde! Drama var skojj, mina bananer försvann lite fort dock. Jag åt en, Maja en och Petter tiggde till sig en. Blev utsoppad av Johan också ^^

Grinig bussförare som alltid, jag blir så irriterad på sånt. Gick fram till bussen och väntade på att han skulle öppna. TIll slut gjorde han det, efter att ha försökt ignorera mig i några minuter, och gav mig jordens utskällning för det var minsann hans rast och blablabla. Gubben borde skickas i väg på vänlighetskurs, eller så ska man kanske köpa boken "konsten att vara snäll" åt honom.

Men annars så jaa, det snöar fortfarande och om möjligt ännu mera idag. Till och med vitt på backen, vinterjacka imorn?

Min sötnöt Vickan är sjuk :( SAKNAR HENNE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0