Gåta.

En man gick lugnt och stilla över en gata och in på ett café. Där inne satt en dam och fikade, drack sitt kaffe helt enkelt. Mannen tog upp en pistol och sköt henne kallblodigt med två skott i huvudet. I avsikt att döda vilket han också gjorde. Han vände sig om, iskallt stoppade han ner pistolen i fickan och gick ut därifrån. Utanför cafét mötte han två poliser som hade sett alltihopa, de frågade honom varför han hade gjort det och han förklarande. Han berättade allt. Sedan sa de hejdå, mannen gick lugnt och stilla över gatan igen, gick in på ett café, beställde en kaffe och levde lyckligt resen av sitt liv.

Förklara hur detta gick till.

Ger svaret om någon vecka, Good Luck mates ;)


Kommentarer
Postat av: Krull

Jag har förmodligen väldigt fel... men jag är tröt och kommer inte kunna sussa innan jag svarat på dena :P... det enda jag kommer fram till ar att manen är en bödel och damen var dödsdömd... bli inte förvånad fall det kommer ett till svar från mig senare :P

2008-03-07 @ 23:32:01
Postat av: ängel

vet du svaret nu då?

2008-03-08 @ 11:08:52
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna

Jag har svaret ja, lägger ut det om någon vecka.

2008-03-08 @ 13:57:46
URL: http://hjansson.blogg.se
Postat av: Simp the Pimp

mannen som gick in på caféet var en av poliserna, medans mördaren togs till fängelset av den andra polisen. vad är priset och när får jag det

2008-03-09 @ 23:45:14
Postat av: Hanna

Felfelfel, mycket fel :)

2008-03-15 @ 22:30:10
URL: http://hjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0