Familjen.

Familjemiddag, Kjell är en del av familjen faktiskt. Han är bra. Bra granne, såna tycker vi om :) Bubbelbad har han också ^^ Haha. Men god mat, fint kött ifrån köttskolan och klyftpotatis med Lomaders. Glass till efterrätt, mamma snodde min jordgubbshavreglass :O Mupp, hon får köpa ny :P ! Sen gåtlösande med mamma, gick inte bra alls ^^ Har muppat runt med allihopa hela kvällen, myst med mamma till numbers, kollat CSI Miami med Per-Arne och Kjell, lekt spionfotograf, lagat mat runt halv ett åt herrarna och en hel del mer :)

Hade glömt bort hur kul det faktiskt kan vara att umgås med familjen, antar att jag nu när jag typ aldrig är hemma uppskattar det mer när jag väl är hemma. "Ler".

Sleepingtime.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0