Äntligen.

Jaa, nu sitter jag färdigpackad för att kila iväg till bussen som ska ta mig till mitt Strängnäs och där ska jag stanna tills lördag :P Discobowling lär det bli på torsdag kväll, om jag får med mig någon - vilket jag ska få. Haha, morr, de anar inte vilken övertalning som väntar dem ;) ! Fredag blir riktigt härligt, längtar ganska rejält. Myskväll med tjejerna. Eller a, mys och mys - det lär ju freaka ut totalt efter filmerna ^^ HAHA! Menmen.

Har pluggat bra idag, skrivit klart sammanfattningen på "det Romerska imperiet" och läst mera om antikens grekland och lite kemi :) Goodiegoodie. Nä, nu ska jag upp och kolla om Per-Arne har bränt ner filmen, annars får jag hyra en på fredag på Godismonstret!

I feel so much better now, the conversation last night - it made me feel a lot better :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0