A walk down memory lane.

Sitter och för över bilder ifrån min gamla laptop till min nya så jag kan bränna ut dem och ha ett cd-bibliotek. Det är hårt, har bilder ifrån -05 och det är en hel del. Blir automatiskt att man tänker tillbaka och kommer ihåg minnena, varje sekunde bilden tog kommer man ju ihåg. Varenda tillfälle. Minnen för livet, ja absolut. Och en bild säger mer än tusen ord. Faktiskt, jag kommer ihåg vad som hände, människorna jag var med, känslorna och ibland till och med mina tankar för stunden när jag kikar på bilderna. Wow, snacka om minnesbibliotek!




Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

roligt!

2008-03-02 @ 17:24:22
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: vickan

det är rätt häftigt att så mycket kan rymmas på så lite, det är häftigt att långt bak har man minnena som man kanske inte kommer ihåg när man försöker minnas, men så får man en bild och man känner typ allt ner i från tårna och uppåt.

2008-03-02 @ 22:01:24
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0